bästis livet ut hand i hand! ♥


Vet inte vart jag ska börja. Älskar dig bästis, kommer aldrig glöma bort dig! Kan inte leva utan dig du är luften jag andas. Du gör mina dagar ljusa och till dom bästa. Du är ena halvan av min kropp. i december har vi varit bästisar i ett helt år! mitt bästa är jag lovar! Du vet exakt ALLT om mig, allt jag varit med om, och allt! Du är den bästa jag har, snälla lova att alrig lämna mig .. Det är med dig jag skrattar som mest, du gör mitt liv bäst! Älskar dig 1000 varv runt jorden och tillbaks, i mitt hjärta står ditt namn! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Bästavännen ;)

Awww ! ÄLSKAAAAR DIG x100000000000000000000000 , Du betyder ALLT !! MASSA KÄRLEK TE DIG !!! <3 <3 <3

2011-10-28 @ 18:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0