Damp asso!

Gud får spel seriöst! Jag ska byta blogg men ska vänta tills min header kommer. Går inte att lägga in bilder om jag inte mobilbloggar, och jag orkar inte mobilblogga 24/7. Så ni får leva med att kommer nog bli lite inlägg utan bilder lite då och då!
Idag var dagen rätt så nice, gick till tyska läraren och så fixade vi så jag fick hoppa av den! Sen satt jag i macken. Vid maten satt jag och mathilda o skrattade åt Ida i typ 20 min. Sen satt jag o mathilda i ett rum på golvet och dansade medan Ida redovisade så hon började typ skratta då, och läraren kollade på oss som om vi var dumma i huvudet ;) hahahaha galet roligt! bra start efter lovet i alla fall! Ni får 2 bilder från idag eftersom jag älskar er så mycket att jag mobilbloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0